Vimmelfotograf

Hej, idag är det söndag och den här dagen är verkligen en sån där typiskt seg söndag då man inte orkar göra något. Men, men. Helgen har varit ganska händelserik iaf. I fredags var jag på Suriyothai och åt med Elias, Oscar och Vilma och sen kom Albin och Gustav med och vi stack hem till Elias. Dit kom också Erik och de som skulle vidare till Conne förfestade lite. Sen när de skulle sticka så stack jag och Vilma över till Hanna. Där var jag tills jag skulle ner till Harrys vid tolv och agera vimmelfotorgraf på studentfesten med tema 80-tal. Jag mötte upp Wilma Lundvall utanför Subway för att jag skulle få lite sällskap och sen var vi på Harrys resten av kvällen och fotade. Ni ser några av bilderna ovan, men om ni vill se fler så finns [länk här]. Har inte fotat på grymt länge, men skulle vara kul att skaffa lite fler fotojobb.
 
Igår, lördag, var jag, mamma, Sofie och Magnus i Växjö på Samarkand och gjorde lite shopping. Jag köpte följande: Svart halvlång kjol och festbyxor från Gina, mascara och Smashbox contour kit på Kicks och ett par bikinitrosor från BikBok. Nöjd med alltihopa!

Foto - Festligheter | |