Snart slut

Sushipicknick på lunchrasten i tisdags
 
Hej hörni! Det har varit ganska mycket på sistone (känns som att jag alltid säger det) därav min frånvaro. Inte supermycket i skolan men massa andra grejer runt omkring som skulle fixas med. För tio minuter sedan ungefär skickade jag in min sista skolgrej i tvåan, så himla skönt! Så nu är jag redo för sommarlov. Kan inte fatta. Jag är dessutom ledig imorgon eftersom båda lektionerna är inställda. Eller aa, den ena läraren skulle på bröllop och den andra lektionen behövde bara de som ville komplettera komma på. Så imorgon står solning på schemat, färgen har börjat fadea känner jag. Gött med fyra dagars ledighet nu då, och ännu mer gött är det att de ska spenderas i Göteborg. Håkan ska ses såklart. Åh LÄNGTAR!!! Kommer lipa sönder ju.
 
Förra helgen hade pappa 50-årsfest med hela tjocka släkten. Vi var i Blekinge och satte upp ett stort partytält ute i trädgården. Jättetrevligt var det. Tipsrunda, tävlingar, god mat och tårta bjöds det på. Sen när alla hade dragit sig hemåt satt jag, Sofia, Sofie, André och David kvar i tältet och efterfestade hah. Vi spelade lite kort och åt snacks.

Livet genom min iPhone | |