"Tack för tårarna på kinderna och stjärnorna på himlarna"

Time 2 tell u about bästa kvällen evahh!!! ;) Ni som känner mig vet ju att jag tycker väldigt mycket om Håkan så självklart var jag i Göteborg förra helgen. Vi åkte upp på lördagsförmiddagen, ett gäng på hela 14 st. Under lördagen gick vi i Nordstan och shoppade och till kvällen hade vi bokat bord på Pinchos. Det var en kul upplevelse haha. Ni har säkert hört talas om det, man beställer massa olika smårätter i en app i mobilen. Spännade! Sedan gick vi som fyllt 18 ut.
 
På söndagen började vi köa redan innan 11, men det var det värt! Vi hade jättebra platser och det var första gången jag såg Håkan på så nära håll. Så var lite extas. Väldigt fin konsert också. Det var dock lite synd att man var så trött efter en utekväll och en hel dags köande. Men det är ju inte varje dag man ser Håkan så det var bara att tänka bort. Sedan åkte alla hem efter konserten, utom jag och Fanny för vi sov hemma hos hennes syster. Skönt! En go helg helt enkelt, trots att man var otroligt sliten efteråt. Saknar!<3