plugghelg

På Condeco i Växjö //
 
Hej, har ni saknat mig? Då var det helg igen, men knappt ens glad över det.. Och ni ba wtf men den här helgen är en hemsk plugghelg så det är inte kul alls att vara ledig. Men efter nästa vecka kan jag ändå säga att skolan är i princip över. Har man klarat det hittills så går det att hålla ut en vecka till. Så ja, då har ni redan svaret på vad jag hade tänkt göra idag, men nu ska jag först ut och springa så att jag får lite energi.
 
Förra helgen var också kind of a plugghelg, men jag gjorde några kul saker iaf. På lördagen tog jag och Annie en tripp till Växjö. Väldigt mys var det och jag hittade faktiskt en hel del grejer. Sen hade jag, Elias, Vilma och Oscar rumsreunion på kvällen vilket är en kul grej vi har kommit på. Vi såg Django Unchained, väldigt bra film men på gränsen till för lång.

Livet genom min iPhone | |