Jag kan trääänaaaa :D

Fredag: Va med Elias hos mig.
Lördag: Gjorde jag nt så mycket. Var en runda hos Elin, och var ute o gick med mamma.

Söndag: Vi var på stugvisning på Östra stranden.

Nu är jag lycklig! Av en lite udda anledning kanske ni tkr.. Jag kan träna igen! Jag har varit förkyld i TRE veckor nu och det är vääldigt lång tid.. En teori är att jag kanske har haft två förkylningar för jag var nästan frisk och sen blev det värre igen efter en natt på ljungbydagarna. En annan grej är att det kan vara allergi, ska kolla upp detta i oktober. Så det ända jag gjort nu i träningsväg är styrketräning i källaren och promenader. Idag var jag äntligen på tc igen! Så himla skönt.. Men jobbigt haha men är tillbaka snart! Ett pass i källaren blev det också efter.

Just nu sitter jag och äter kvällsmat, sen väntar duschen och paradise hotel XD Imorgon har jag sovmorgon till 10.45!!!:))

Kvällsmat: yoghurt m hallon, flingor, nötter

Livet genom min iPhone, Träning/Sport | |
#1 - - AnnaCecilia:

Grattis till nystarten!