Helg NOT



Tjo tjena mitt bena
Helgen gick fort förbi. I fredags efter cx+spin och dusch o mat stack jag, Elias & Elin ner till Willys och sen tillbaka till Elias och såg Bad neighbours och snackade livet as usual.
I lördags åkte vi ner till Helsingborg och firade min kusin som fyllt år i veckan och sen på söndagen var jag, Sofie o Sofia på Väla. Med mig fick jag svarta byxor + blus från Zara och lite påfyllning av smink. Bla mascara på halva priset haha. Sen väl hemma stack jag ner t tc o efter tränade jag även styrketräning i källaren - bröst, axlar, triceps och igår körde jag rygg o biceps och var ute o sprang trots slask.
 
 
 
Nu är jag i skolan, som ni kan räkna ut, slutar inte förrän 15.30. Vi håller på med partier och jag är feminist men är klar med vad jag ska göra nu så bloggläsarna tyckte jag skulle ta tag i bloggen hehe.
 
 
 
Valaffish made by vårt parti

Livet genom min iPhone | |