TGIF

De enda bilderna jag kunde hitta från veckan. Påväg hem från tc och mina naglar jag gjorde som höll typ en sekund innan det vita började slitas bort...
 
Hej hörni! Varit tomt här i en vecka nu höhö.. Men aa, skolan blev plötsligt jobbig. Jag tycker att det har varit ganska chill innan faktiskt, tills denna veckan kom. Nu när det börjar närma sig höstlov så ska alla prov, inlämningar och redovisningar göras på en gång såklart, så blir det alltid när det ska bli lov. Denna veckan har jag bockat av engelskaprov och spanskaprov och sen fortsätter det såhär med minst två prov i veckan fram till lovet. Blä, men tur att man får lovet som belöning sen iaf.
 
Men nu är det helg igen, tjohoo så nu ska vi vara glada. Har inte ens berättat något om förra helgen, men det hände inte så mycket direkt. Det var många som var ute och festade men jag sket i det och det visade sig att det var rätt beslut. Så jag och Matilda såg film och åt glass. På lördagen var jag med Elias. Har även tränat, pluggat och övningskört i helgen. Så som det brukar se ut helt enkelt. Var på tc redan vid tio i söndags hehe.
 
Nu i veckan har jag också tränat och pluggat, och jag o mamma ska övningsköra nu när hon kommer hem. Sen ikväll ska jag vara med Matilda och Vilma. Det är ju fest denna helgen med, men som det ser ut nu lutar det mot myskväll. Nästa helg dock, då blir det fest vill jag lova!!
 
Trevlig helg guys
 
Ps. det var militärövning vid Myreborondellen igår så då var vi uppe där på samhällslektionen och kollade. Hade förväntat mig lite action men det var rätt tråkigt.
 

Livet genom min iPhone | |