Ikea

Så som rummet i stugan ser ut nu. Köpte bla mattan på Ikea. :D
 
Halluuu. Nu är det helg igen, typ. Nä skojar det är bara studiedag imon, men alltid något att glädjas över. Denna helgen har jag gjort en del ändå. I fredags var vi bjudna till mormor och morfar så där åt vi middag på kvällen och sen efter det stack jag till Elias och vi såg Game of Thrones. Har sett ikapp honom nu så vi kunde se tillsammans. Vi har bara fyra avsnitt kvar av femte säsongen.
 
På lördagen åkte jag, mamma, Sofie och Magnus till Ikea Älmhult för att handla lite grejer till stugan, vilket vi också gjorde, så efter vi varit där körde vi till Halmstad och var på Rusta och lite sånt med. Jag slank även in på Lager 157 och hittade ett kap - en kofta för ynka 50 spänn. Efter det körde vi till stugan och fixade med det vi köpt och sen sov vi där lör-sön.

Livet genom min iPhone | |