Hemkommen till skolångest

Jag & Vilms, ditresa // hemresa
 
Mitt och Vilmas hotellrum. Elin och Ebba hade ett likadant vägg i vägg med oss.
 
Utsikten från balkongen kvällen vi kom dit.
 
Hej hörni! Kom hem från Gran Canaria i lördags natt, men hade mer än gärna satt mig på nästa flyg och åkt tillbaka igen. Idag har jag mått så otroligt dåligt över skolan då vi plötsligt bokat in hur mycket som helst nästa vecka och dessutom har vi en lärare som är sjuk och inte kan planera. Jag känner bara press och har ingen motivation alls. Det är jättetråkigt att det ska bli såhär bara TRE dagar efter att skolan börjat??? Vad händer ens? Nästa vecka lär det inte bli mycket träning, eller sömn för den delen, och det suger. Men sen veckan efter det fyller jag 18!! What, jag är inte redo. Men jag ska tänka på alla roliga saker jag har framför mig när jag sitter där med näsan i boken nästa vecka. På återseende med fler bilder från Kanarieöarna!

Gran Canaria 2016, Livet genom min iPhone | |